DZIAŁ GOSPODAROWANIA ZASOBEM MIESZKANIOWYM

Dział GZM wykonuje wszelkie czynności związane z eksploatacją, administracją i gospodarką zasobami mieszkaniowymi, w tym nadzór nad pracami remontowymi prowadzonymi przez wykonawców i ich koordynacją. Ponad to przeprowadza przetargi oraz zapytania na roboty budowlane.

Do zadań pracowników działu technicznego należy miedzy innymi:

  • nadzór nad robotami budowlanymi,
  • nadzór na robotami instalacyjnymi w zakresie wod.-kan., c.o., gaz,
  • nadzór na robotami elektrycznymi,
  • wydawanie warunków technicznych dotyczących remontów, przebudowy lokali,
  • wydawanie warunków na wymianę stolarki okiennej,
  • rozliczanie amortyzacji za wymianę stolarki okiennej,
  • wynajem oraz obsługa techniczna lokali użytkowych,
  • wynajem powierzchni reklamowych,
  • dzierżawa terenu,
  • wynajem garaży oraz obsługa techniczna garaży,
  • koordynacja rozliczenia C.O. i C.W.U.
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczenia C.O.,

UWAGA WAŻNE

  • W przypadku chęci umieszczenia reklamy lub ogłoszenia na klatkach schodowych należy złożyć  wniosek o umieszczenie reklamy, bilbordu, ogłoszeń na klatkach w formie pisemnej lub mailowo. Załącznikiem do wniosku winien być  projekt graficzny.
  • W przypadku zainteresowania którymś z naszych lokali  użytkowych należy złożyć  wniosek o zawarcie umowy najmu w formie pisemnej lub mailowo.
  • W przypadku zainteresowania którymś z naszych garaży  należy złożyć  wniosek o zawarcie umowy najmu w formie pisemnej lub mailowo.
  • Zgodnie z „Regulaminem zasad rozliczania kosztów dostawy energii cieplnej” reklamacje dotyczące wykonanych odczytów należy zgłaszać w terminie 21 dni od daty otrzymania rozliczenia kosztów ogrzewania. Koszty nieuzasadnionej reklamacji obciążają użytkownika.